Reklamace | Vrácení | Problém s objednávkou

 

Jak postupovat při vrácení / reklamaci

VRÁCENÍ

Nepoužité zboží nám můžete vrátit do 30ti dnů.

  • Pokud chcete zboží vrátit, vyberte prosím v možnostech níže: Vrácení zboží - Odstoupení
  • Zásilku pečlivě zabalte a spolu s vratkovým formulářem odešlete dopravcem dle Vašeho výběru na adresu: Textilomanie s.r.o., Velké Dráhy 74e, 664 61 Opatovice
  • Částku za vrácené zboží Vám vrátíme do 7 dnů od přijetí na sklad na Váš bankovní účet.

V rámci zjednodušení procesu je možno využít dopravy smluvními přepravci. Nelze využít na postele, boxy a vícekusové zásilky.

Maximální parametry podaných zásilek:

  • Parcelshop – maximální hmotnost 15kg a nejdelší rozměr nejvýše 100cm
  • Kurýrní služby – maximální hmotnost 40kg a obvod viz níže:

          

REKLAMACE

S objednávkou není něco v pořádku? Prosím vyberte jednu z možností:

  • Zboží vykazuje vady? Zvolte: Zboží přišlo poškozené
  • V objednávce chyběly produkty? Vyberte: Objednávka nepřišla kompletní
  • Vyskytl se jiný problém se zbožím? Zvolte: Reklamace

Vyčkejte na návrh řešení Vašeho požadavku.

Návrh řešení reklamace obdržíte obvykle do 2 pracovních dnů. Reklamace bude dořešena v termínu 30 dní od jejího uplatnění.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení